Seth Green Day
S5, E10: E's new client Charlie gets his pilot script picked up, but the studio wants to cast E's arch nemesis, Seth Green. Vince confronts Verner, 'Smokejumpers' exacting director, who tells Vince to work on his bad habits. To help impress Barbara Miller, Ari and Lloyd give Andrew a Hollywood makeover.