Drop the Mic Seth Rogen vs. Joseph Gordon-Levitt & Terry Crews vs. Luis Fonsi
S2, E3: Two pals put their friendship on the line when Seth Rogen and Joseph Gordon-Levitt take it too far in a rap battle. And funnyman Terry Crews squares up on the Internet’s most watched musician, Despacito’s Luis Fonsi.