Seven-Tween Again
S12, E5: Gene has a freak-out about growing up and desperately tries to relive his youth. Meanwhile, Linda is tempted to try the fancy new hair salon that opened up next to Bob’s Burgers, but she’s scared of her hairdresser-slash-friend Gretchen’s wrath.