Shady Lane
S5, E1: As Annie and Auggie consider their future, a connection to someone from Annie’s past leads her on a mission to stop a terrorist threat on US soil. Workplace tension rises as Calder and Joan discover who will become the new boss while Arthur considers a career in the private sector.