Shakedown!
S8, E20: A shakedown artist tries to make Les an offer he can't refuse, but the Golds fight back and turn the tables on the hustler. Seth and Karen feel the power of the force when a customer brings in a pair of high-end light sabers, and Ashley has her hands full with an angry customer who claims Ashley injured her.