Shame
S1, E3: Haunted by the possibility his brother Sun is involved in Annie’s death, Shing hides his suspicions while urgently trying to find the truth. Meanwhile, Lei gets closer to uncovering Shing’s betrayal of the Brotherhood, while juggling a mysterious message from her father from China.