Monster Fish Shark Eating Goliath
S6, E4: Fish biologist Zeb Hogan has caught some of the biggest fish species in the world, but he’s never caught this protected, ocean-dwelling giant! Join Zeb as he explores Florida’s deep-water reefs and wrecks on a quest to catch a gargantuan 7-foot goliath grouper, the largest of the western Atlantic groupers, and uncover the surprising truth about its monstrous reputation.