Celebrity Antiques Road Trip Sharon Maughan and Tina Hobley
S7, E5: Former Holby City actors Tina Hobley and Sharon Maughan are traversing the Cotswold countryside in search of some classy antiques to sell at auction. Sharon takes a break from the shops to learn about the troubled love life of one of the country’s greatest artists, while Tina finds out why the wealthy once raced their cars up a hill at breakneck speed.