Сезон 4, серия 7: Chief Boden (Eamonn Walker) finds himself in the middle of a fiasco concerning a female neighbor (guest star Ilfenesh Hadera), who he believes is setting him up. Severide (Taylor Kinney), who is still on probation from his altercation with Captain Patterson (guest star Brian While), receives a surprise visit from his father (guest star Treat Williams) and discovers some interesting information on Patterson that could be a game changer. Meanwhile, romance blossoms at the Chicago Fire Department gala.