Shawn Mendes vs. Odell Beckham Jr. & Molly Ringwald vs. Jon Cryer
S2, E2: Can pop sensation Shawn Mendes stop the forward progress of football star Odell Beckham Jr. when it comes to lyrical warfare? And when Pretty in Pink co-stars Molly Ringwald and Jon Cryer spit Brat Pack bars, who will reign supreme?