She Done Him Wrong
S3, E6: Carmen unwillingly helps Adrian with his hobby which has dangerous consequences. Marisol worries over her relationship with Jesse. Zoila struggles with her feelings about having a new baby, while dealing with the arrival of her younger sister. Rosie continues to battle with her love for both of her husbands and makes a drastic decision. Evelyn has a new desire for the next chapter of her life.