Shell Shocked
S2, E29: After Chip nearly organizes all the enjoyment out of the Rangers' holiday at the beach, Dale decides he wants to be in charge of the fun for once. Chip reluctantly agrees. The fun and games end when the Rangers agree to help several hermit crabs recover their missing shells. However, Dale insists that he should lead the Rangers' investigation. Fat Cat and his gang are behind the shell-thefts: Fat Cat uses the stolen shells to recreate the ocean's roar, thus tricking all the fish into jumping into his cannery holding tank. Dale's leadership skills manage to get the Rangers captured by the evil feline, who tries to drown them in a leaky boot.