Shelter
S1, E4: After Sparks attempts to quarantine Molly, she and her family seek refuge on a remote island with her estranged father, Quinn. When the agency closes in on their whereabouts, Ethan is exposed to grave danger. Meanwhile, Yasumoto experiments with a strange and deadly substance.