Shiizakana
T2, E9: The team investigates when a truck driver's body is discovered, apparently torn apart by two different species of animals working together. Meanwhile, Will meets Hannibal's bizarre new patient and trades notes about Hannibal with her; Hannibal tests Will to determine Will's true self.