Сезон 2, серия 4: An injured skydiver is rescued, but there's more to the case than meets the eye. Meanwhile, the night-shift staffers treat an electrocuted janitor, then scramble to save his wife and children when they fall ill to life-threatening symptoms; and Paul learns about his limitations as a doctor.