Shock to Your System
시즌 1, 에피소드 2: While Sara continues to withdraw from her family, especially her mom, she and Tegan make headway with friends at their new school and are invited to a party. But as Tegan begins to make friends of her own, Sara starts to realize how important Tegan is to her.