High School
Now available ad-free with Prime. Based on Tegan and Sara Quin's best-selling memoir, High School is a story about finding your own identity—a journey made even more complicated when you have a twin whose own struggle and self-discovery so closely mimics your own. Told through a backdrop of ‘90s grunge and rave culture, the series weaves between the memories of two sisters growing up together.