Сезон 1, серия 3: It's flu season and Cloud 9 is flooded with shoppers looking to get vaccinated. When Jonah (Ben Feldman) offers to help out in the store pharmacy, he is tasked with administering flu shots, resulting in his most stressful day yet. Elsewhere, Glenn (Mark McKinney) needs an employee to put on a sombrero and hand out samples of the new store salsa and conspicuously looks to Amy (America Ferrera) and the one other Hispanic employee Carmen (Grace Parra) to do it. Both of these series of events lead to an impromptu diversity seminar for the staff.