S1, E4: Star coiffeur Oliver Nienaber is in panic, as well. Anticipating that he could be the next victim, he asks Robin Van Rees, Head of Rinkhals Security, for protection. Again, we don't know yet how Nienaber is linked to the other Mauser victims and what makes him think he might be the next one.