Sh*t Highway
S3, E4: Nancy explores alternate sources of income, including obtaining a real job. To Celia's dismay, the Agrestic city council needs Doug's vote when developer Sullivan Groff makes his proposal. Conrad and Heylia set up their new growhouse. Silas performs his community service, while Andy gets into trouble doing his military service.