Sic Semper Tyranis
S2, E1: After a military convoy is bombed on a New Orleans bridge, Pride and the team plan a dangerous undercover operation to retrieve a stolen missile and prevent an attack on a U.S. Naval ship. Dr. John performs and guest stars as himself.