Silence of the Fireflies
S2, E3: Alone once again, Diesel's only hope of finding the next victims requires her to confront the akuma of her past. Meanwhile, Joe, attempting to escape the flawed world of Neo Otaku City, finds himself trapped in an online game of life or death. Will our heroes be able to come to terms with their pasts in time to save the present? Find out next time on Anime Crimes Division...