Anime Crimes Division
In Neo Otaku City, there are two kinds of people. The kind of people that can recite the Sailor Moon theme song from memory in the original Japanese, and the kind that don't belong there. When someone commits a crime against anime, they don't call the police. They call: the Anime Crimes Division.
Playing for Keeps
Joe and Diesel must infiltrate a high stakes underground Yu-Gi-Oh game to win back a valuable and rare stolen card.
Diesel's been demoted to Tape Squad, but opportunity strikes when ex-detective Joe ends up being the lone lead in a new anime murder case. Can Diesel convince her old partner to don his badge again and return to a world of anime he's grown to hate? And is there something much more sinister behind this anime murder than originally meets the eye?
Alone once again, Diesel's only hope of finding the next victims requires her to confront the akuma of her past. Meanwhile, Joe, attempting to escape the flawed world of Neo Otaku City, finds himself trapped in an online game of life or death. Will our heroes be able to come to terms with their pasts in time to save the present? Find out next time on Anime Crimes Division...