Silver Bullet
S2, E15: Diane represents her on-again, off-again love interest, ballistics expert Kurt McVeigh, when he is sued for testimony he gave in the murder trial of an accused cop killer who was recently exonerated. Meanwhile, Eli has a personal interest in Natalie Flores, Wendy Scott-Carr's illegal nanny.