Larry King Now Simon Helberg
S2, E171: Actor Simon Helberg returns to 'Larry King Now' to detail his latest film, 'Florence Foster Jenkins,' in which he stars alongside Meryl Streep & Hugh Grant. Simon also dishes on what to expect in the highly-anticipated tenth season of 'The Big Bang Theory,' and comments on the possibility of another 'BBT' contract extension for the cast following season ten.