Sin: Original and Otherwise
Сезон 1, серия 6: How would you know if you had committed a sin, and what would its consequences be? From the words of Jesus to Thomas Aquinas, Augustine, and modern theologians, you’ll explore the Christian concepts of sin and how they relate to a secular notion of evil.