Sinister Moves
Сезон 1, серия 5: Plans for an East County Chapter of the Devils divide the club, while Gipsy continues to stun his former brothers with the launch of his new club, Sinister Mob Syndicate. Bad blood between Gipsy and Billy reaches a breaking point during a charity ride.