The Devils Ride
A Southern California motorcycle club called The Laffing Devils gives unfettered access into the inner workings and strict rules of their mysterious and dangerous brotherhood.
The Brotherhood
Life inside one of Southern California's biggest motorcycle clubs doesn't come easy. For the first time ever, The Laffing Devils allows a look into the gritty world of motorcycle clubs.
Vegas Repo Mission
Change in club leadership has forced new club Prez Billy the Kid to earn the brotherhood's respect and confront club founder Gipsy. The LD's accept their biggest mission yet, putting their lives on the line in a Las Vegas bike repo for an M.C. legend.
New club president Billy the Kid returns after the Vegas repo mission to find the club in turmoil. One member lands himself in the hospital, while former club president Gipsy conspires with some Devils a sinister move that would burn bridges forever.
Tension between the club and their founder Gipsy escalates as Gipsy recruits former Devils for his own Sinister Mob outfit. The club struggles to keep Juice's wild behavior in check, and one member blows his cool, casting doubts on the future of the club.
Plans for an East County Chapter of the Devils divide the club, while Gipsy continues to stun his former brothers with the launch of his new club, Sinister Mob Syndicate. Bad blood between Gipsy and Billy reaches a breaking point during a charity ride.
As the rift heightens between ex-president Gipsy and the Devils, a war erupts at the clubhouse. But the Devils' world is turned upside down when one of the brothers is struck by tragedy.