Vegas Repo Mission
S1, E2: Change in club leadership has forced new club Prez Billy the Kid to earn the brotherhood's respect and confront club founder Gipsy. The LD's accept their biggest mission yet, putting their lives on the line in a Las Vegas bike repo for an M.C. legend.