Sister Act
S5, E13: After the blow up at Kyle's gay mixer, the other women speculate about Brandi's influence over Kim. The ladies attend Eileen's movie premiere at a shopping center in the suburbs. Lisa Vanderpump is nervous when her son receives his genealogy test results. As Eileen brings the Richards sisters together to discuss their problems, Lisa Rinna questions Brandi about Kim's recent behavior.