Site Design and Storm Runoff
Сезон 1, серия 6: What happens to the precipitation that falls on your house, your lot, and your neighbors' properties? Study the problem of site design, focusing on how storm runoff is directed away from homes and returned to a natural watercourse, without causing flooding along the way.