Six Senses Yao Noi, Elysee Hotel, and Mii Amo
Сезон 1, серия 6: Relax on an oceanside cliff at Six Senses Yao Noi resort in Thailand, take a step back to the jazz era at the Elysee Hotel in New York City, and head out to the red rocks for some Native American inspired spa treatments at Mii Amo in Sedona, Arizona.