Skip to My Lieu
Сезон 2, серия 23: Steve Urkel gives Laura Winslow a bracelet, and Lieutenant Murtagh goes on a date with Rachel. Both are bluntly spurned, leaving Urkel consoling Lieutenant Murtagh.