The Mama Who Came to Dinner
Mother Winslow asserts a little too much authority when she comes to live with her son Carl and his family.
Two Income Family
The Winslows must cut costs when Harriette loses her job as an elevator operator.
The Winslow family members have mixed reactions when they realize they are the characters in a story Rachel has sold to a magazine.
Desperate for some time alone with Harriette, Carl encourages Rachel to start dating again.
Eddie thinks he must be getting smarter when he comes home with perfect marks until he learns the truth--his friend Rodney has played a joke on him.
Carl pushes a reluctant Eddie to try out for the high school baskeball team. Aunt Rachel experiments with gourmet recipes.