Hangin' With Mr. Cooper
Life couldn't be better for Mark Cooper. He's charming, funny, playful and athletic--a really great guy! Just out of school and on his own for the first time, Mark shares a house with two beautiful women.
When Mark coaches a girl's cheerleading team, he desperately asks Vanessa to help him train the untalented cheerleaders.
After Mark finally gets a permanent teaching job as a basketball coach, he's offered a contract to play for the Warriors, a professional basketball team.