Sleeping Hazard
S1, E6: After discovering a tooth abscess in elderly feline Ginny, Dr. French enlists the help of other VEC specialists to help her endure surgery; Dr. Bryer partners with the head vet technician to save Pomeranian puppy Ella from a deadly virus.