Sleeping with the Enemy
시즌 2, 에피소드 24: The NCIS team exposes a mole and a catastrophic security breach while partnering with the Department of Homeland Security to find 900 missing pounds of explosives that pose an imminent threat to New Orleans, on the second season finale.