Slender Loris Chorus
S1, E5: Evan celebrates his birthday by trekking to Sri Lanka in search of one of the coolest mammals on the planet, the slender loris. He also meets a very special three-legged elephant, a rare tree pit viper, and works with two orphaned thick-tailed pangolins.