Evan Goes Wild
Dr. Evan Antin travels around the world to chase after his wildlife bucket list. From swimming with whales in Tahiti to wrestling crocs in the Yucatan, he brings his passion for wildlife to each adventure and lends a helping hand to animals in need.
Evan is super excited to meet a baby jaguar in the heart of the Yucatan in Mexico. There, he also treats a beautiful jaguar with a mysterious mass, wrangles a crocodile to tend to its injuries and tries to catch wild flamingoes to tag them for research.