Sleuths Under Fire
T1, E1: Sheriff Deputy Jeremy Banks makes an emotional 911 call; his co-workers respond and arrive at his home where his girlfriend lies dead; Jeremy says it was a suicide; her family and friends disagree; Javier Leiva and John Taylor uncover the truth.