Adventures of Sonic the Hedgehog Slowwww Going
S1, E4: Dr. Robotnik invented a ray gun that's supposed to slow Sonic down for good; a family of sloths comes under attack from Scratch and Grounder, who use them to lure Sonic into the path of the Doc's ray.