Slug Needs a Hug - Hannah Simone/Silly Billy - Patrick Chan
S4, E7: Bookaboo reads "Slug Needs a Hug" with "New Girl" star Hannah Simone and meets World Champion figure skater, Patrick Chan who also has a surprise for him in the Bookabag.