Small Town Christmas Blessings
S1, E3: It's Christmastime and the only gift Lauren & Nate want is to have many viable embryos. Nate hopes the charm of a small town Christmas will help Lauren embrace their country life. Adventure ensues when the family look for a tree to cut down in the desert.