Smashed Up
S11, E1: Legendary UFC rivals and former TUF coaches Chuck Liddell and Tito Ortiz return to carry on their feud as 28 Middleweights arrive at the new expanded training center and fight their way into the house in a brutal and sometimes bloody elimination tournament.