Smoked
S3, E8: The terminally ill owner of a successful chain of restaurants (guest star John Amos) hires Lightman to fulfill his dying wish: track down his daughter’s killer. In the process, Lightman uncovers the twisted dynamic of the fractured family empire, leading him to suspect sibling rivalry as the motive and that the patriarch’s sons might be somehow responsible for the death of their sister, who was first in line to run the family business.