Smooshed: A Love Story
S17, E12: Steve and Snot take a school field trip to the city of Philadelphia, where Steve plans to ask out the girl he has a crush on. When the trip chaperone goes missing and the kids are turned loose onto the city, Steve and Snot get lost in Philadelphia chasing the girls of their dreams. Meanwhile, back at home, Stan and Francine eagerly await word of Steve’s adventures.