Smuggle Once, Smuggle Twice?
T1, E5: CBP JFK searches a traveler flying from Panama to Hong Kong with no job or money; officers suspect he’s smuggling drugs through the U.S. MIA CBP discovers illegal gun parts in the mail headed to Argentina. HSI travels to Buenos Aires to aid local authorities in a massive raid on suspected weapons traffickers. “Operation Patagonia Express” becomes the largest weapons seizure in Argentinean history.