Snap Out of It
S6, E4: Dorothy decides to help Sophia with the Meals on Wheels program and runs across a reclusive man who hasn't stepped out of his apartment since the 1960's. Meanwhile, Blanche's birthday is coming up and Rose becomes determined to find out her real age.