ChalkZone Snapmobile / Rudy's Date / Future Zone / Mumbo Jumbo Jump
S1, E2: Snap wants to go to the car show, only he doesn't have a car./Penny's formula gets erased by Bulnerd./While studying in ChalkZone, Rudy, Penny and Snap are captured by a robot./Rudy and the ChalkZone spring around to create a new dance craze.