Snowpocalypse; According to Chimp
S1, E7: Snowpolcalypse!: When Kick causes the bus to get trapped on a massive snow day, he and his best friend take it upon themselves to rescue everyone. According to Chimp: Kick finds a lost chimp and is excited to sneak him home to stay.